Kalo sesape biase tgk lawak jepon yg sgt la bangang, kekadang tepike kenape la dorang bley bwat lawak fizikal sambel becakap dgn sgt hebat? Dan aku yg melayu ni berusehe pulak nak bace subtitle bwh tu semate-mate nak beraer mate…knape?!! sbb mmg klaka la jimbeet~ Geramnye…lawak melayu tolong la mcm ni…tak payah la aku tekebel2 nak bace subtitle. kan kan? dush!

oho. Due ekor ni akan slalu melawak dgn konsep yg same. Sorang tukang marah. Sorang penukar identiti. Nampak cam biase tp sbb dorang kreatif ape pon bley bwat. Ni aku tejumpe celah mane ntah. Ingt ke aku da khatam abes da video lawak jepon. ade lg upenye…hihihi hiburan hiburan~

Advertisements