Bebalek pade konsep asal painting petame ari tu, Submission01, aku pon buat la lagi sbijik. Submission02. Kalo yg petame tu sejuuuuk sket, yg ni aku nak buat cemas. haha. nak jugak try maen warne cemas. Time aku kaler menatang ni pon muke aku nak  cemas. Amek feel la konon.. huhu~

Sbenarnye digital conceptual art ni dibuat utk tujuan production movie ato animation. Part of storyboard la boley kate. Ade jugak dorang panggil Speed Painting sbb artwork ni x perlu detail sgt dan x makan mase lame nak buat. Tapi utk aku mmg lame la. haha…

DP03 : Submission02

Ini plak keratan Zoom-in

panjang la plak..haha

Tetibe terase nak maen konsep Military ngan Islam. Kenape? Skang sume tgh duk sebok ngan negare arab satu2 porak peranda. Gambar ni aku nak tunjok, macam mane pon terok Islam kene tindas, dorang sume tetap sujud pade yang Maha Esa. 😉 InsyaAllah, tuhan akan tolong.

