Tengok org amek kusus kawen, aku pon nak amek..org datang berpasang ngan pompuan, aku dtg ngan jantan…huhu..Tau ape aku dapat 2 ari melebam atas kosi? 3 keping contengan yg tade kene mengene langsong ngan kawen ;p Da berbulan-bulan x menconteng, tp kerane sgt lah bosannye, aku pon gerakkan2 pen biru aku tu. 😉 So skang aku da ade lesen kawen! sape2 pon x bley tahan aku lagi da..tunggu lisa surihani je ni. hahaha~

Aku x suke Adidas. Tapi lukih jgk~ ;p

Meh round2 tengok lampu meh

Haaa, ni la joget ketam~ 😉

Aku x sure lg ape nak bwat ngan 3 keping contengan ni..skang biar je la die dudok dlm folder ‘sketches’ aku dulu. Karang2 kalo da x bz, baru kaler2. hoheeeey~

…Lesen Kawen da dpt! Jom cari bantal golek! Galok ngak mu! hahahatiku dicuit~

Advertisements